zondag 8 februari 2015

Gelukkig nieuwhaar!


Afgelopen week was het weer tijd voor een bezoekje aan de kapper!

Ik laat mijn haar al een aantal jaren door dezelfde kapster knippen, dus zij weet ondertussen wel goed wat mij wel en niet staat. Door dat vertrouwen heb ik haar dus al meerdere keren nieuwe dingen laten uitproberen (natuurlijk wel in overleg!). Langer haar, korter haar, wel laagjes, geen laagjes en ga zo maar door. De vorige keer was mijn nieuwe kapsel erg goed bevallen en daarom koos ik er deze keer voor om daar niet al te veel aan te veranderen. Wel hebben we weer iets nieuws uitgeprobeerd qua kleur en dit is het resultaat!


Ik vond het wel lastig om de kleur goed over te laten komen op een foto, maar in 'real life' zie je zeker verschil. De laatste keren is mijn haar steeds iets lichter geworden door middel van blonde highlights, dus ik was al iets lichter dan mijn oorspronkelijke donkerblonde haarkleur. Nu zijn er weer wat nieuwe highlights aan de bovenkant vanaf de haarwortel aangebracht. Vervolgens is er nog een lichte kleurspoeling doorheen gegaan, wat voor mij de eerste keer was! Gevolg hiervan is dat het geheel nog net iets lichter werd en de kleur hier en daar bijna grijs/wit lijkt. 

Om de kleur nog iets duidelijker te maken heb ik nog close-up foto's gemaakt van de zijkant. Onderstaande foto's zijn echt vlák na elkaar genomen en niet bewerkt. Daaraan zie je dus wel dat de tint weer heel anders kan lijken als het licht waarin ik sta ook maar een klein beetje verandert.


Ik ben in ieder geval erg blij met deze nieuwe kleur, maar ik blijf het ook leuk vinden om een beetje te experimenteren. En dan bedoel ik niet ineens paars haar, dat gaat me een béétje te ver. Maar misschien wordt het de volgende keer weer net een andere tint, je weet maar nooit!

Wat vinden jullie van deze kleur? Heb je zelf veel ervaring met het kleuren van je haar of zou je graag een bepaalde kleur eens willen proberen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten